Thursday 12 December 2013

Blog Baru!

This is my new blog..
Blog lama tak boleh buka, sebab aku tak ingat password dan email nya . haih . ini semua kes komputer rosak. Habis semua data-data kat komputer ni orang tu tukar . Tapi aku masih mengekalkan imej blog lama kat blog baru ni . Apapun, i'm gonna miss you, Hanya Coretan Kertas Kosong (http://filyanie.blogspot.com/) :/  !! hahaha emo jap -.-



By the way, blog aku yang baru ini, bukan sahaja mengenai story of my life. Tapi aku buat blog ni untuk pelajar-pelajar yang akan menghadapi SPM. So, blog ini juga merangkumi karangan-karangan Bahasa Melayu. Sebab itulah aku menamakan blog ini MY KARANGAN. Sebenarnya, hasrat nak buat blog karangan ni memang dah ada sejak sebelum SPM haritu. Disebabkan cikgu aku selalu puji karangan aku bagus, so apa kata aku buat blog karangan-karangan BM ni . Bukan niat untuk membangga diri, tapi sebagai untuk mengisi masa lapang cuti sekolah yang panjang ni sebelum result spm menjelma . haha Lagipun aku takdapat PLKN. So, enjoyy  :)

No comments:

Post a Comment